گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

بیاد من هستی؟ .............................................گلبرگ

دیروز بایادتو............خاک را
ازقاب خاطره ها زدودم

دیروز...بانام تو عاشق ترین
نامه را نوشتم

دیشب بیادتو..شاهد سوختن
شمعی بودم که
روشنی اندک آن..
شکنندگی شب را بشارت میداد.

من باهرنفس نام و یاد تورا
بدرون خود می کشم.

نمی دانم...آیابیاد من هستی؟
 یاد تو همیشه درمن و بامن است
دوستت می دارم.................................


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 10 آبان 1384 ساعت 08:13 ب.ظ http://397.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری اگه وقت کردی به ما هم سر بزن
ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد