گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

برای تو ویا..........هیچکس.....................باران

بوی خوش تو.......

 

دست های تو زیبا ست

وخوش بوترا ز

بوی یا س خانه همسایه...

 

بامن بگو........ نا زنین

این همه گل وا ژه های نا ب را

ازکدام پالیزجدا می کنی؟

که همیشه تازگی بوی نم بارا ن برخاک را می دهند....

 

ازشکوه چشمانت چه بگویم

که آهوی هراسا ن دلم را درخود پناه داده ا ست

 

می دانم....... می مانی

می مانم......می دانی

 

همیشه درکنارت راه خواهم رفت

چون یک خاطره خوش

ودرکنارم می مانی

چون یک قا ب غزل بردیواره دل

 

نازنین....... نازنین

یادتو............ نام تو

بادل من چه ها که نکرد؟

وآن کلام سرشارازمهرت

که درگوشم زیباترین آهنگ جهان است

 

می خوانمت....... همیشه

می دانمت

می بینمت

هرکجا که باشم...... بیادت هستم

هرکجاکه هستی.......بیادم باش

 

سرزمین دلم....... خشک است

بباربرمن........ همانند بارا ن

تازه ام کن.............. خیس.. خیس

باران که آمد...... دوباره شکوفه خواهیم داد..

 

دوستت می دارم...... نازنین یار..................... سهیک تابستان 2006 تهران

نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه* 7 تیر 1385 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام سهیک جان

خوبی؟
چه عاشقانه زیبایی
خیلی دلم میخواست بدانم آنرا بااحساس به کسی نوشتی ویا ازسرذوق؟

بدرستی این که صدایش زیباترین آهنگ زمان است کیست؟
نمی دانم
هرکه هست بنوعی خودرا بااحساس شماگره زده است
خیلی خوشم آمد
موفق باشی دوست خوبم

سلام رفیق
عالی بود و پر احساس
کلبه کویری ما به روز شده
بیا سری بزن

گندم 11 تیر 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://7052822.blogsky.com

از غرق شدن گفت
از گم شدن گفت
از رفتن گفت
کاش نرفته بود
غرق می شدیم
گم می شدیم
اما یکی می شدیم......................................

سروی 15 تیر 1385 ساعت 06:53 ب.ظ http://ma-degar-andishan.blogsky.com/

سلام........
زیبا و ........غیر قابل وصف زیبا بود......
با آرزوی پایداری.......
.........................سروی.

زیبا و عاشقانه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد