گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

آقای خامنه ای فرمان کودتا نیاز به آمار وارقام غیرواقعی ندارد

آقای خامنه ای فرمان کودتا تا که نیاز به آمار وارقام تقلبی ندارد.... بامشاد تابناک

درحالیکه همه علائم وشواهد حاکی از جمله نظرسنجی ها و مصاحبه ها حاکی از آن بود که اکثریت مردم ایران تصمیم گرفته اند با آشتی نمودن نسبی با صندوق رای از تراژدی دوباره به ریاست جمهوری احمدی نژاد جلوگیری نمایند آقای خامنه ای دریک  نمایش از پیش طراحی شده پیام دادند که بیش از هفتاد درصد مردم ایران دریک نمایش باشکوه درپای صندوق های رای حاظرشده وبادادن 24ملیون رای احمدی نژاد را دوباره برای ریاست جمهوری برگزیدند!

آقای خامنه ای درحالی این ادعا ی عاری از حقیقت را مطرح نمودند که شورای نگهبان هنوز نظرخود راطبق قانون به سلامت این انتخابات اعلام نکرده است! واین خود نشان می دهد که ایشان دریک اقدام فراقانونی  حکم حکومتی تنفیذ ریاست جمهوری احمدی نژاد را صادر نموده واز پوشش انتخابات ریاست جمهوری برای  این اقدام نادرست خود بهره جویی نموده است .

اعلام آماده باش نیروهای پلیس تحت نام همایش اقتدار قبل از پیام ایشان نشان از یک سناریوی از پیش ترسیم شده می نماید که طی آن بدون توجه به انتخابات ونتایج آن ایشان درحقیقت نامبرده فرمان کودتای انتخاباتی راصادر نموده است .

نتایج اعلام شده ازطرف وزارت کشور که باعث تعجب وبهت ملیونها ایرانی قرار گرفت نشان می دهد که آقای خامنه ای درپیاده نمودن طرح ضدملی مهندسی انتخابات نقش اساسی وکلیدی داشته است 

بهمین دلایل نتایج اعلام شده از جانب وزارت کشور به دورازواقعیت بوده  _ تقلبی است و فاقد هرگونه وجاحت قانونی  می باشد.

آقای خامنه ای  توجه کنید .

درحالیکه اکثریت تعین کننده مردم ایران تصمیم به کنار گذاشتن احمدی نژاد بعلت  هایی چون سومدیریت _ تورم وگرانی _ فقر وفساد _ ایجاد تنش درروابط بین الملل _  ودشمن تراشی دردنیا وده ها دلیل دیگر گرفته اند چگونه شما قادرخواهید بود جلوی این تغییر لازم وضروری را به کودتا بگیرید؟

 آقای خامنه ای پوزخند زدن  وبی احترامی به رای ملیونها ایرانی  خطایی نیست که بتوان به سادگی ازکنار آن گذشت _ این دولت منتخب سرکار ومورد بیزاری عموم مردم از کجا وبه کدامین دلایل می تواند درنزد ایرانیان مورد قبول قرار گیرد ؟

آقای خامنه ای _ عصر کودتا ها به سر آمده وزمانه ایجاد تغییر درروند های دمکراتیک می باشد_ بنابراین بعنوان یک ایرانی از شما تقاضا دارم  دستور دهید برای احترام به رای ملیونها ایرانی  نتایج این رای گیری را آنگونه که مردم ترسیم نموده اند به اطلاع افکار عمومی برسانند .

آقای خامنه ای _  اقدام شما فرمان یک کودتا برای جلو گیری از اراده عموم ایرانیان درکنارگذاشتن احمدی نژاد و انتخاب شخص دیگری برای تصدی این مسئولیت می باشد  و لذا سعی کنید اشتباه خود را جبران نموده وبه رای واقعی مردم گردن نهید .

آقای خامنه ای _ شما درواقع درروز شنبه 23خرداد فرمان کودتا صادر کردید و طبعا چنین فرمانی ضدملی نیاز به آمار وارقام دروغین وغیر واقعی ندارد و ارائه این آمار های نادرست وناهنگام شما درباره انتصاب احمدی نژاد نشان از آن دارد که شما واقعا مردم ایران را کودک ونادان ونابالغ ! وخود را عقل کل وولی وسرپرست اکثریت مردم ایران تصور کرده اید؟

آقای خامنه ای به زمزمه های معترضین به این اقدام ناشایست گوش کنید قبل از اینکه این زمزمه ها تبدیل به فریاد گردند .

آقای خامنه ای به خواست تغییر عموم مردم ایران گوش کنید وتادیرنشده بامردم ایران همگام وهمصدا شوید_ دولت انتخابی وانتصابی شما به دلیل عدم مقبولیت درمیان عامه مردم ایران مشروعیت ندارد وبایستی کنار ه گیری نماید ..

بامشاد تابناک_ـ  بیست وچهارم خرداد 1388

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی 24 خرداد 1388 ساعت 05:58 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

فرداد 4 مرداد 1388 ساعت 07:20 ق.ظ

با سلام دوست فرهیخته.
من میگویم آقای خامنه ای فکر کرده بودند که مردم آنقدر در فساد و فحشای وارداتی حکومت غرق شده اند و پوک ، که چندان عکس العملی نشان نخواهند داد. چند نفری هم که هنوز گیج و منگ نیستند را میشد به راحتی سرکوب کرد.
این اشتباهی است که همهء خودکامگان مرتکب میشوند و امروز هم راه بازگشتی نمانده... مجبور رانده میشوند به زباله دان تاریخ... همانجا که آعازشان بود و انجامشان.
با درود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد