گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

صله.................................................هوشنگ ابتهاج

باتویک شب بنشینیم وشرابی بخوریم............
آتش آلودوجگرسوخته آبی بخوریم........
درکنارتوبیافتیم چوگیسوی تومست..............
دست درگردنت آویخته تابی بخوریم.............
بوسه با وسوسه وصل دل آرام خوش است...
باده با زمزمه چنگ وربابی بخوریم................
سپرازسایه خورشید قدح کن زان پیش............
گزکماندارفلک..تیرشهابی بخوریم......
پیش چشم تو بمیرم که چه مست است بیا....
تا به خوشباسی مستان می نابی بخوریم....
صله سایه همین جرعه جام لب تست.....
غزلی نغزبخوانیم وشرابی بخوریم.........

نظرات 5 + ارسال نظر
رعنا 2 فروردین 1384 ساعت 02:15 ب.ظ http://masoodnet.blogsky.com/

سلام نمی گویم چون کلامی تازی است . درود بر تو دوست من ....ازادی ایران عزیزمان در گرو اگاهی مردمان ان است.
همه باید برای ازادی ایران از چنگال فرهنگ پوسیده تازی که متاسفانه رژیم ایران حامی ان است تلاش کنیم....هم من ...تو....ما..........پاینده باشی عزیز

ساهیک 2 فروردین 1384 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

دوستان خوبم درود مثل همیشه یک انتخاب جالب کردید ممنون همیشه موفق باشید

مزدک 2 فروردین 1384 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.faryadman.blogsky.com

گلبزگ نازنین از آشنائی با شما دختر با احساس خوش وقت شدم همیشه موفق باشی

باما هم گام شوید ممنون...

یاسمن 5 مرداد 1385 ساعت 07:28 ب.ظ

من تا نظر اقای مزدک رو نخونده بودم نمی دونستم تو دختری
اخ جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد