گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

گاهنامه

شب تاریک وبیم موج وگردابی چنین حائل / کجادانند حال ماسبکباران ساحل ها

سه دل نوشته بارانی..........................سهیک

کاش...............! (1)

کاش می دانستی

کوچه دل من

چشم براه صدای گامهای توست...

آرام وبی صدا بیا که

برا یت فرشی ازگلبرگ آراسته ام.

 

کاش.............! (2)

کاش می دانستی

که درژرفنای چشمانت

دریا ئی یافته ام

تا خودرا درآبی ترین نقطه آ ن گم کنم..

 

می دانم

بی نام خواهم شد

اگرچه هیچ گاه نامی نداشتم...

 

اگردوستم داری

مرادردفترهمیشگی خاطرت بنویس

بگذا ر تابودنم با تو جاودانه شود

 

دریا ...... من........موج.......نیستی

دوستت دارم هما نند دریا...

 

کاش.........! (3)

کاش می دانستی

رازگریه های بی هنگام

ورمزخنده های نابهنگامم را

 

وقتی تو درکنارم نیستی

گریه می کنم.. بی شمار

می خندم..... بسیار

 

خنده .......... گریه........ اندوه.......مستی

چشمان تو بامن چه کارهاکه نکرد

درنی نی چشما نت سرگردانم

بدنبا ل خویش........

 

سهیک............... تابستا ن 2006 تهران

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 17 خرداد 1385 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

یاسمن 21 خرداد 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

منم یه عاشقم . اما عشقمو احساسشو غرورشو نادیده گرفتم و الان خیلی پشیمونم
اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه می خواد فقط می خواستم این حرفایی رو که هیچ وقت بهش نگفتم به یکی بگم مرسی که گوش کردی.

ست خوبم سهیک جان.
سید جان !!!. ببخشید که یه کم دیر شد تا به مهربونیت پاسخ بدم.
یه کمی سرم شلوغ بود.
سهیک جان راستش نمیدونم اون شعر برای کیه، یعنی یادم رفته!.ولی من این شعر و از وبلاگ سکوت کوچ(صبا خانم)گرفتم..
منو ببخش که نتونستم کمکی کنم.
خدانگهدار
راستی اینو یه جایی خوندم.گفتم شاید برای شما هم جالب باشه.
کمتر از آنچه میپنداشتم،دارم. شاید بیش از آنچه میباید ،پنداشتم..

سهیک جان یه اون کاش ها این کاش زو هم اضافه کن.
کاش ..
کاش میشد سر نوشت را از سر نوشت.
کاش میشد.

امین 3 تیر 1385 ساعت 09:09 ب.ظ http://atishbazi.blogfa.com/

کاش می دانستی
کاش
به روزم
نمی آی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد